Afegir kanban al discourse

Últimament, estic veient com des d’un sistema de tickets, que es una forma de buidar el cap de totes les possibles tasques relacionades amb alguna cosa, li ajuda el poder agafar una selecció d’aquestes per ficar-les a un kanban, que vindria a traduïr-se com un “què tenim sobre la taula”, de què hem de parlar. Això ho hem començat a fer com vam explicar a eXOfàsia ~3

Llavors, tenia un pressentiment que els de discourse, que fan coses tant interessants des del punt de vista UX, tindrien alguna cosa de kanban. Era una d’aquelles coses que no marxa del cap, i en un moment, durant el hacklab de canvies, que hi era @evilham, vaig fer la cerca al moment, i vaig trobar Kanban Board - theme-component - Discourse Meta , li vaig comentar què tal, i em va dir que ho instal·lava ara mateix xD

Aquest post però és interessant que hi sigui, per posar una mica de context les coses, que entra una nova funcionalitat, i que entra abans de plantejar-nos ben bé com fer-la servir, tot i que reconec que vindrà molt bé per fer un seguiment públic dels projectes de Recerca i desenvolupament - Àgora de l'eXO , i particularment de la coordinació del testbed testbeds - Àgora de l'eXO (un altre assumpte que va ser, de fet el tema principal per anar al hacklab aquella setmana Sesión de trabajo / reunión para avanzar con el testbed - #2 per exopedro)

Sembla que en el mateix enllaç Kanban Board - theme-component - Discourse Meta ja explica prou bé com funciona, hi ha una nova pestanya de visualització que es diu “Board”, i sense haver configurat res específic, la veritat és que és molt intuïtiu lo que ha fet i per com funcionen les categories de Suggeriments i la de Preguntes i Respostes, ara és molt més fàcil i intuitiu moure cap a resolt

Podríem utilitzar aquest fil per compartir algun descobriment de com ho podríem fer servir, etc. Sota un temps raonable, abans de marcar-ho finalment com a resolt :slight_smile:

Eeeeeeeeeeeee, he descobert com posar un ordre concret a les columnes d’un kanban

Com ho he trobat una mica raro, explico com va

En Configure kanban board

image

Seleccionem les etiquetes per l’ordre que volem, si no ens agrada les treiem fins assolir l’ordre volgut

image

Aaaaaaaa estic molt content (estava preocupat perquè pensava que era ordre alfabètic i prou, però no és així, no!)

1 'M'agrada'