Canvi d'emojis (canvi abraçades, nou coet, canvi confeti)

Nota sobre el títol: en el mateix títol volia posar els emojis en qüestió però no m’ha deixat, mantinc valor per defecte perquè potser té raó

• Canvi: :hugs::people_hugging: : motiu, crec que una abraçada no té perquè tenir un somriure; pot ser degut a un “t’entenc, t’acompanyo, ànims”
  • Afegit: :rocket: , així puc reaccionar a eXOfàsia ~6 amb això :smiley:
  • Canvi: :confetti_ball::tada: : motiu, es fa servir molt més l’altre

Ho escric per aquí per si teniu res a afegir, o per si algú vol aprofitar per demanar algun més, som-hi

Em sembla un bon raonament.

Jaja, a mi el cohet em recorda els criptoBros.

Confirmo que faig servir més el tada però, en general, no en faig servir gaires…

Sí! El de la Fedi! 16px o 32px? :slight_smile:

Jaja, a mi el cohet em recorda els criptoBros.

Jo l’he vist fer servir en diferents ambients.

No crec que es pugui posar perquè ha de ser d’un llistat d’emojis per defecte. He posat fedi i no surt. De totes maneres, el fedivers no és ben bé una reacció a una publicació a través d’una emoció, sinó d’una posició. La idea és més aviat si tenim prous reaccions-emocions per a les publicacions. Però és extrany reaccionar amb un emoji de la fedi o quelcom per l’estil.

Ah! No havia entès que era per a les reaccions. A altres Discourse hem afegit el de la Fedi i altres però com a emoji general, no com a reacció.

A altres Discourse hem afegit el de la Fedi i altres però com a emoji general, no com a reacció.

Aha, no sé com es fa, però ho podríem fer sí, diga’m i ho faig :slight_smile:

Ni idea… Aviam si en @marcelcosta ens ho pot explicar, jeje. Jo m’ofereixo a obrir un fil per proposar-ne i preparar-los en png, jpg, svg. No sé en quin format van… Comando ejomos! :heart_eyes:

Ni hi idea, no m’hi he barallat mail. Potser l’icaria36 ho sabrá…

1 'M'agrada'