Configurar l'àgora (discourse) perquè qualsevol usuari registrat pugui editar la seva publicació

Alguns usuaris no poden editar la seva publicació

image

( La solució ha sigut ampliar la configuració perquè ho puguin fer )

Annex: Com editar publicació com admin

Nota introductòria: Originalment això era un “com es fa” per editar una publicació, però després hem descobert que faltava una configuració. Així que ho he mogut com a suggerència i potser el com es fa ja no cal, i si no s’engega de nou un altre

El cert és que no és gaire evident com editar una publicació d’altres usuaris quan ets admin

Ves als 3 punts a l’esquerra de la resposta

Llavors fes click al llapis

Quan clico els tres punts, no em surt la icona del llàpis. Em surt la bandereta i el marcador.

OK, lo que he explicat és quan tens permissos d’admin i vols editar la publicació d’un altre.

Per les publicacions pròpies, no cal fer click als tres punts, directament hi ha el llapis (i si fas click als 3 punts continua apareixent el llapis):

image

Tampoc hi havia permisos per comptes “nous” (s’hauria de fer una ullada com avença això) per editar publicacions pròpies.

He canviat això (ara tothom pot editar publicacions pròpies sempre) i també fet que el llapis d’edició estigui sempre visible.

1 'M'agrada'

Gràcies @evilham , m’he fet passar [1] per @dyangol i confirmo que ja veu el llapis

He transformat aquest fil com a suggeriment de servei, que ha quedat resolt amb la config que has aplicat. Crec que realment no cal que estigui en “com es fa”, i si de cas, ja veiem en futur.

[1] Impersonate a user and returning to admin user - Site Management - Discourse Meta

Molt bé. Ja em funciona l’autoedició. Gràcies!

1 'M'agrada'