Alguns usuaris no poden editar la seva publicació

( La solució ha sigut ampliar la configuració perquè ho puguin fer )
Annex: Com editar publicació com admin
Nota introductòria: Originalment això era un “com es fa” per editar una publicació, però després hem descobert que faltava una configuració. Així que ho he mogut com a suggerència i potser el com es fa ja no cal, i si no s’engega de nou un altre
El cert és que no és gaire evident com editar una publicació d’altres usuaris quan ets admin
Ves als 3 punts a l’esquerra de la resposta
Llavors fes click al llapis
Quan clico els tres punts, no em surt la icona del llàpis. Em surt la bandereta i el marcador.
OK, lo que he explicat és quan tens permissos d’admin i vols editar la publicació d’un altre.
Per les publicacions pròpies, no cal fer click als tres punts, directament hi ha el llapis (i si fas click als 3 punts continua apareixent el llapis):

Tampoc hi havia permisos per comptes “nous” (s’hauria de fer una ullada com avença això) per editar publicacions pròpies.
He canviat això (ara tothom pot editar publicacions pròpies sempre) i també fet que el llapis d’edició estigui sempre visible.
1 'M'agrada'
Gràcies @evilham , m’he fet passar [1] per @dyangol i confirmo que ja veu el llapis
He transformat aquest fil com a suggeriment de servei, que ha quedat resolt amb la config que has aplicat. Crec que realment no cal que estigui en “com es fa”, i si de cas, ja veiem en futur.
[1] Impersonate a user and returning to admin user - Site Management - Discourse Meta
Molt bé. Ja em funciona l’autoedició. Gràcies!