Error "Association denied for a reason not specified in the 802.11 standard (12)."

Tinc una Nanostation Loco M5 que va estar vora un any funcionant perfectament. Es connecta amb BCNbisbelaguarda16.

A l’abril de l’any passat vaig començar a tenir el següent problema (amb pèrdua de connectivitat total):

Apr 6 16:04:11 wireless: ath0 Received assoc_resp from 4c:5e:0c:6c:f9:4f. Status: Association denied for a reason not specified in the 802.11 standard (12).
Apr 6 16:04:11 wireless: ath0 Received deauth from 4c:5e:0c:6c:f9:4f. Reason: Class 2 frame received from nonauthenticated STA (6).

No vaig aconseguir contactar amb el propietari del node ni trobar online ninguna referència a aquest error. Vaig deixar-ho de banda. Al desembre es va arreglar sol (vaig connectar-me a la nanostation i vaig veure que l’enllaç funcionava). Ara farà unes setmanes ha tornat a fallar.

Algú sap quin problema pot ser? He intentat actualitzar la Nanostation però estic a la última versió de firmware (XW v6.3.6) i no he notat cap canvi de comportament.

Hola,

EL node de Bisbe Laguarda no ha estat modificat en el darrer any. De totes maneres pot ser que tingui algun tipus de problema en la interfície AP. Comprova que estàs connectant a “guifi.net-BcnRvlBsbLGrd16-AP”.

També és possible que el AP no rebi prou senyal del teu client. Mira si pots millorar l’orientació.