Exo.cat: millora pàgina Com patrocinar ( -> Donacio)

( originalment https://farga.exo.cat/exo/projectes/issues/935 , mogut aquí per tenir més discussió )

estic parlant de: Com patrocinar | eXO

sobre l’enllaç des de fora

D’una banda està la millora proposta de Exo.cat: millora pàgina Contribueix (de com aquesta pàgina es referencia a través de Contribueix | eXO

motivació

Lo que a mi m’ha passat, i ha sigut la motivació és que entrar en aquesta pàgina dona bajón

sobre la introducció

La gent que entraria per aquí seria perquè volem rebre diners per aquell serveis i ha de tenir un estil més directe

D’entrada, no és directe si s’ha de contactar amb tresoreria per email, i també es demanen masses daes a priori

ordre aportació periòdica vs aportació puntual

el link per on el compartiríem és per una persona que vol fer una donació puntual, per tant el primer seria l’aportació puntual

també es bo fer saber

sobre aportació puntual

en el cas de transferència bancària, el format no és gaire agradable, i és un estil massa directe que no acompanya

afegir altres opcions de pagament, a part del banc

faltaria afegir, a més, altres opcions:

també, s’ha d’especificar si la donació és en general, o per algun projecte en particular

o potser cal reordenar/reorientar continguts de la pàgina

podríem potser parlar que la donació es pot fer amb diferents proveïdors, que serien, banc, opencollective i paypal

1 'M'agrada'