Experiment: email, i potser deltachat

@dl.ramon està interessat en provar delta.chat, i això m’ha fet recordar un experiment que vaig fer pedrolab / community-network-email-service · GitLab

Segons lo que hem après aquests darrers mesos al canòdrom, libremesh fa una propagació a tota la xarxa dels hostnames dels equips, per tant, sona viable-fàcil-interessant provar això

1 'M'agrada'

Confirmo, LibreMesh hauria de distribuir els noms dels equips que ho van comunicar al DHCP server al moment de demanar una IP.
Però fa segles que no ho provo.

Holi! Com va quedar això? Si no ha tirat endavant, m’agradaria proposar una col·laboració Fedicat-eXO. Seria molt demanar 1 GB RAM, 1 CPU i 20 GB d’emmagatzematge per experimentar amb Delta?

Faig crossforing :wink:

Hola @rita,

L’experiment que es volia engegar anava en un altre direcció, i és la de possibilitar aquestes comunicacions en una xarxa comunitària tipus mesh que no tindria per què estar connectada a internet, etc.

De tota manera, és ben cert que la petició és interessant, i està guai engegar intercooperació amb altres organitzacions.

Miro de posar en marxa això “aviat”, em poso un recordatori per tenir-ho abans o pel dia 18 de juliol.

Salut,
Pedro

Entenc que s’accepta la proposta. Yupi! Aviam si, almenys una de les dues personetes que ho administraran, es pot crear usuari a l’àgora per anar-ho quadrant. Però fins al 25 sembla que no es podran posar en marxa.

Uep! Aquí l’Ander!
Doncs si @exopedro tens una estona i vols que ens ho mirem seria genial! Jo aquests dies tinc prou disponibilitat, i per qualsevol cosa ja soc per aquesta àgora :wink:

1 'M'agrada'