Hola!
Em resona això que havia dit @evilham sobre la factura electrònica per 2024 eXOtemp-p18 Eina de gestió administrativa - #2 per evilham , i per una banda, és una necessitat per eXO a partir del 2024 que no compleix el software que actualment fem servir (dolibarr)
I ara m’he adonat que a mi també m’afecta (i probablement a @chris )
En el meu cas, les factures són una plantilla de latex generat amb shell posix, que ho converteix a pandoc; tinc una versió anterior publicada perquè us feu una idea, però lo nou de passar de yaml i fer-ho en “env” no ho tinc publicat (ni he tingut temps; ni a ningú més li ha interessat) pedrolab / invoice-boilerplate · GitLab
El tema sembla que està relacionat amb que convé utilitzar un software específic, entenc que és per generar un format de factura. M’agradaria fer-ho de forma minimalista: plantilles (shell
en el meu cas), curl
, etc. Si es pogués fer via web, scrapping de la web, o automatitzar la interacció
Aquesta llei busca , l’unificació de formats, té bona pinta
Algú té més informació?
Por lo tanto, se estima que en primavera de 2024 las empresas con más de 8 millones de facturación tendrán ya que emitir facturas electrónicas, pero no será hasta primavera de 2025 cuando esta obligación se extienda a todos los negocios, independientemente de su tamaño y facturación.
per cert, tant jo com la eXO tindríem segur, fins 2025 per fer-ho
Contar con un registro de eventos que recoja automáticamente todas las interacciones con dicho sistema informático, las operaciones realizadas con él y los sucesos producidos durante su uso, como el arranque y parada del sistema informático
fort això!! Requisitos de las facturas electrónicas: ¿Cuáles son?
En fi, se m’acut que per A o per B hi hauria alguna forma de fer anar el programa de facturación de la AEAT o un software certificado de forma programàtica en modo plantilla (variables i planxat de la cosa)
Salut,
Pedro