Podem usar la Farga com a repo per Aktivisda?

Holi!

A can Anartist volem muntar una instància de prova per trastejar Aktivisda, un programari per recrear cartells. Per darrere hi va un repositori i he pensat que potser podríem usar el flamant Forĝejo de la eXO. El compte seria pel Ricard (RickyAKA), que gestionaria el tinglado tècnic. Com ho veieu? Li puc dir que escrigui al correu info per demanar un compte a la Farga?

Per més context, aquí un crossforing, jeje:

PD: no sabia ben bé on posar aquesta petició. Si la voleu moure de categoria, endavant.

Hola @rita

Esteu en fase experimental i de proves, per evitar entrar en un procés arbitrari de validació i espera, suggereixo que en Ricard directament es registri a farga.exo.cat i llavors li aprovem el compte.

Ja que qualsevol ús excessiu o no contemplat sempre estem a temps de gestionar una desescalada.

Mentrestant, quan el servei entri a producció sí que estaria bé fer una repassada de requeriments, si canviar de repositori git és fàcil o no (o no és convenient), etc.

Per darrere hi va un repositori i he pensat que potser podríem usar el flamant Forĝejo de la eXO

Pots anar avançant com es fa servir el repositori git? No és habitual que el desplegament d’un servei s’en requereixi un.

Salut,
Pedro

1 'M'agrada'

No sé si ja ha demanat la compte, però acabo de netejar 74 comptes inactives d’intents d’spam i similar en farga.exo.cat, i potser se m’ha colat, en tot cas, si aviat ho fa, ho veuré molt més ràpid

Pel que jo entenc, elements com plantilles es posen al repo. Des del navegador, la internauta trasteja la plantilla i l’obra derivada es descarrega en local. Més info a la documentació:

Es veu que només funciona amb GitLab i s’ha obert compte a Framagit. Igualment, merci :slight_smile:

2 'M'agrada'