Amb @rafaelgarcia hem començat a sintetitzar com volem categoritzar els temes de l’àgora aquí: eXOtemp-p13 L'àgora, el punt de trobada digital de la comunitat per tenir-ho en forma de document, i que quan tingui la forma que volem ho donem per bo com a versió inicial
Em sembla bé arxivar resolts. Desllistar-los, doncs ja no sé, però entenc que sempre hi som a temps.
Segons la definició de termes de discourse, és un canvi de categoria, i en les categories que ho volem manegar com a pregunta-resposta no es mostren per defecte (lo qual trobo que és una bona opció per defecte), però no és unlisted
, segons la definició de ( The difference between Closed, Unlisted and Archived topics - moderators - Discourse Meta ), per tant, pot ser trobat a través del cercador intern de discourse i de cercadors externs
Amb això dels resolts m’esperava una altra cosa: la marqueta “check” (…)
Gràcies @rita , Bona! Fa uns dies vaig demanar a @evilham el plugin Solved Instal·lar plugins: yearly review, solved, math, graphviz, chat integration ; un cop el tinguem i instal·lat i el provem, li donem un altre volta llavors.