Guifinardò

Hola, és la primera vegada que escric per aquí, a veure si l’estic fent bé…

Escric per contar d’un projecte que estem intentant reactivar al barri del Guinardò. Neix de la necessitat de tenir internet en unes cases, i de crear una xarxa d’internet que es suporti en la xarxa social ja existent al barri.
El que hem fet fins ara ha sigut aprofitar d’un node que ja existia (el node de Llobet i Vallserola), posar una antena nova a Camil Oliveras i crear un node nou (si no m’equivoco). Doncs l’idea ara seria connectar tambè l’espai comunitari La Selva (que està a uns 100 mt aprox de Camil Oliveras), i tambè la casa d’un amic que està més amunt, molt a prop del Parc del Guinardò. Aquest amic ja té connexiò a internet, l’idea seria posar-li una antena per tal que el node de Llobet i Vallserola es pugui connectar amb ell, doncs el de Camil Oliveras tambè i la Selva tambè. De la mateixa manera, hi ha un altre espai comunitari al barri, una mica més abaix, que es diu La Tarantula, que tambè tenen connexiò propia, doncs el pas seguent seria connectar-la tambè a la xarxa.
Crec que ara mateix les dos antenes que hi ha son poc actualitzades, doncs l’idea és comprar unes antenes una mica més noves (tenim tres vistes, per poder començar a conectar casa del parc amb Oliveras i Llobet) i fer la connexiò amb Mesh (crec). M’heu de disculpar perquè no tinc encara molts coneixement tècnics, i no sè ben bé en detall explicar el que hi ha ara mateix i el que voldriem posar després (jo sòc una mica més la part “social” del projecte, intentant aprendre de la part tènica també). Pedro ens ha estat ajudant una mica, i és qui m’ha aconsellat escriure per aqui. No he pogut participar de la trobada del dimarts 30/04, però intentaré participar de les següents!!

Una abraçada

3 'M'agrada'

Molt bonic! Gràcies per avisar ^^.

Si aneu fent pinya per aquí, també és una manera d’ajudar-nos i coordinar-nos plegats quan són coses que poden ser més públiques o hi ha dubtes específics!

Hola @Mika , benvinguda!

Entenc que per la trobada del dimarts 30/04 et referies a la del 2 de juny.

La veritat és que la trobada del dimarts 2 de juny, serà maca perquè és una trobada tranquila un dissabte de 10:00 a 14:30. Així et podrem presentar l’espai del canòdrom, i la xarxa experimental que allà estem muntant, també podem parlar dels següents passos, etc. En paral·lel, hi han hagut diverses trobades que han tingut lloc al hacklab logout @ canvies on hem avançat una mica i en general l’estat de la qüestió, no se’n descarten més, però també he de reconèixer que almenys per la meva banda, des d’avui a la data de la trobada, hi ha mooolta feina pel mig i a veure què passa. En tot cas, tenim aquella trobada :pray:

@bruno em diu que la data està mal indicada, rectificada. però si mires a l’esdeveniment que apunta està bé. cc @Mika

aishhh genial!! Q guai que es facin aquestes trobades. Estic fora de BCN just aquell cap de setmana D: Però a veure si em dona temps a tornar a temps el diumenge. Sino potser m’aproparé al logout proximament!! Una abraçada