Imatge "marca d'aigua" per meet.guifi.net

voldria aquest logo [1] però en blanc i una mica transparent per posar-lo a dalt a l’esquerra en meet.guifi.net perquè surti com a marca d’aigua

help

1 'M'agrada'

Tot blanc i transparent al 75% quedaria així (i que no crec que es vegi aquí al Discourse perquè té fons transparent…

Si t’agrada, renombra’l com et sembli. Deixo el .svg d’aquesta modificació als Arxius Oberts de LaLoka (el Discourse no em deixa pujar vectors).

1 'M'agrada'

Gràcies @rita, avui amb @evilham ho hem posat en marxa en meet.guifi.net :tada: . la imatge per aix`o es veu un xic petita per tema d’estils que aplica jitsi, ja ens ho mirarem si ho podem millorar una mica

2 'M'agrada'

Holaaa, he fet una ullada i sembla que “aquesta és la manera”, però no és gens fàcil de mantenir: How to edit the Watermark CSS - #14 by tmichel - Install & Config - Jitsi Community Forum - developers & users
El problema és que al CSS del node (per tant no es pot reemplaçar amb CSS nostre) hi ha: max-width: 140px; max-height: 70px;, és a dir que aquestes són les mides màximes.

Així que de moment diria que ho deixem com està que queda cuqui i discret (diferents adjectius pel mateix? :-))

2 'M'agrada'