La Fedi a la FESC2021

Bon dia! Xapa va! :wink:

Diumenge 24, 12h30

Aquest diumenge seré a la FESC en nom de LaLoka (associació per la cultura lliure), dinamitzant una “taula de repte”: el de participar a la Fedi per desfer-nos del capitalisme digital, especialment a les escoles. No em direu que no és un repte…

Repte

Explicarem breument què són les GAFAM però ens centrarem més en la Fediverse. Qui ho vulgui, doncs li donarem un cop de mà per començar a participar-hi. Des de LaLoka, creem i promocionem materials per facilitar-ne tant l’ús com la comprensió.

Info sobre la Fedi

Deixo aquí alguns materials:

Una Web descentralitzada ja existeix i només cal usar-la per alliberar-nos del capitalisme digital depredador. Fem acció directa digital! Usem eines comunitàries federades!

Quan i on

Diumenge 24, de 12h30 a 14h ens veiem al sector Educació, sala Micaela Chalmeta.
Recinte fabril Fabra i Coats (metro L1, Sant Andreu)

Mercès d’avançat a totes, especialment a les que vulgueu i pugueu venir a donar-me suport moral: en aquests temes començo a necessitar-lo. No em cap al cap que encara no s’usin tecnologies lliures a segons quins llocs, especialment quan hi ha diner públic pel mig. Diner públic, codi públic!.

PD: no sabia si posar-ho a ESS i cultura lliure o a difusió… Moveu el fil on us sembli pertinent.

Què guai! La eXO també hi serà! Tinc entès que tant dissabte com diumenge.

Ens hi passem dissabte a la tarda?

Dissabte no em va bé… Vindràs diumenge a fer pinya per la Fedi?

Pensava anar-hi en qualsevol cas diumenge a les 10 ^^ si vols hi anem plegades.
Ara a la tarda potser m’hi puc passar, però no ho tinc clar encara.

Amb la meva compi-profe dèiem d’anar tirant cap allà a les 11h. Si pots arribar una mica més tard, hi anem juntes.

M’he aixecat mooolt d’hora, aixi que ens veiem allà directe :slight_smile: