Sobre l'adopció de les mesures de la RAP

Holi! Per la Fedi m’he topat amb tres sòcies de Som Energia que volen presentar en assemblea les mesures de la RAP i he acabat escrivint una parrafada que inclou el procés d’adopció de les mesures de la RAP per part d’eXO.

M’encanta el tema processos. I encara més les implementacions. I com mola tenir un fil que ho ratifica. P-2025-2 Quant a serveis de xarxes socials a eXO

Tant de bo altres entitats expliquin els seus processos i així anem fent tracció :slight_smile:

1 'M'agrada'

Què bé!

Llegint Adoptar les mesures de la RAP - Gamifica't! , després d’estar aprovat per assemblea és important:

1. Indexar [1] el document
  2. Publicar el document en el nivell de permisos que correspon (tot i que tema RAP jo crec que pot ser públic) per tal que sigui fàcilment consultable en el futur

Així, quan hi ha algun problema, per al nostre cas d’eXO seria dir, “això no es pot fer així, consulteu P-2025-2” [2] (d’aquesta manera, fins i tot amb qualsevol cercador web ho trobo com ‘exo.cat p-2025-2’ i ho puc llegir). A partir d’aquí, podria ser que algú vulgui proposar alguna modificació, i llavors, continua el procés de governança corresponent.

[1] En aquest sentit jo crec que és molt bona pràctica, posar-li un número o consecutiu total, o per any; perquè facilita seguiment de la governança comunitària (que implica potencialment :crossed_fingers: una comunitat diversa quant a ritmes de seguiment i contribució)

[2] Pot semblar un número llarg i raro, però és P de sèrie Pública de documents, de l’any 2025, el segon document (lo qual vol dir que hi ha abans un altre document a l’any 2025, P-2025-1)

1 'M'agrada'

Un gran repte, jeje.

A mi em sembla bé la nomenclatura. Merci per tenir cura d’aquestes cosetes :slight_smile: