Per a qualsevol de les operacions de Alta, Modificació o Baixa de servei i/o projecte hi ha dos vies per registrar l’operació a efectes de claredat entre l’interessat (soci o extern) i les persones que ho faciliten des de l’associació:
- Per a projectes petits on es demanen serveis predefinits (tals com túnel eXO, FTTH, VPS, VPN, etc.) fer servir eXOtemp-p5 atenció d'incidències de servei i d'operacions econòmiques i referenciar en l’eina de gestió administrativa amb el número de ticket
- Per a projectes mitjans-grans on es vol una comunicació declarativa i informada fer servir el nuvol eXOtemp-p4 gestió de projectes i referenciar en l’eina de gestió amb el codi de projecte
Control de qualitat per incentivar la proactivitat en la referència de serveis de titular
Si generem una consulta que ens digui que ni el titular ni el seu servei (en l’eina de gestió) estan associats a cap servei ni projecte, és un indicatiu de que tindrem problemes per gestionar el seu corresponent servei associat, i podem resoldre-ho de forma proactiva abans de requerir una operació sobre el servei, que a la forma reactiva sempre hi som a temps.