Cal una eina de gestió d’incidències de connectivitat tals com “ajudeu-me, no em funciona internet” a través d’un canal dedicat i d’una eina especialitzada en aquest tipus d’interaccions que en anglès se l’acostuma a identificar com helpdesk support i que podríem traduïr a suport a usuàries.
Aquest servei està destinat a membres d’eXO, i no a usuaris de guifi.net. Els usuaris de guifi.net afectats poden considerar associar-se a eXO per rebre aquest tipus de suport o adreçar-se als canals públics de guifi.net tals com llistes de correu, xat, etc.
És important que l’eina escollida permeti seguiment de l’incidència per correu electrònic.
En cas de problema de connectivitat, posar en marxa alguna eina tal com smokeping pot ajudar a validar l’estat de connexió actual i com evoluciona al llarg quan es processa l’incidència
El ticket de suport és la referència que fem servir des de fora per aclarir de quina consulta en particular es tracta. Afegir el prefix suport per generar un número de ticket unívoc, és a dir suport#n
, on n és un número de ticket; exemple: suport#310
. També us podeu referir a ell com el ticket de suport 310
Cua de suport
On entra per defecte una incidència
En cas de que la resolució de l’incidència o del processat del ticket després calgui una acció des de tresoreria (cobrar el manteniment, processar alta o baixa), passaria a la cua de tresoreria
Cua de tresoreria
Es limitaria a rebre i gestionar operacions d’administració tals com l’ús de eXOtemp-p18 Eina de gestió administrativa