Markdown table of contents per agora.exo.cat

tal com està muntat el document eXO-p2 no és gaire fàcil de llegir

arrel de eXO-p2 podria ser necessari tenir un table of contents

en Automatic Table of Contents generation - feature - Discourse Meta recomanen DiscoTOC - automatic table of contents - #214 by MichelleBarnett - theme-component - Discourse Meta

1 'M'agrada'

Fet amb l’aprovisionament de cdist, fa falta publicar alguna part de l’aprovisionament encara però la part feixuga està feta.

( mogut a Suggeriments de serveis exo.cat - Àgora de l'eXO )

gràcies evilham

per a que ho tinguem en compte: en el cas de eXOtemp-p2 procés inscripció oficial nova junta sembla que ara per ara el plugin té un bug quan els subtítols són similars entre diferents seccions

Nop, només és que el punt 1 és el que està actiu, no?
image

en el meu navegador

chromium Version 111.0.5563.110 (Official Build) built on Debian 11.6, running on Debian 11.6 (64-bit)

firefox 102.9.0esr (64-bit)

quan és visible l’element títol:

quan fas una mica d’scroll a baix en el table of contents em mostra els elements del títol 1

ara ja sé com funciona i com utilitzar-lo, però pot ser una mica liós

veient eXO-p10 Estatuts crec que es podria confirmar que hi ha un bug amb el markdown contents quan un títol s’utilitza més d’una vegada

1 'M'agrada'

Pos sí que es veu diferent! Caldrà tenir-ho en compte en generar els documents doncs!

Estava comprovant una cosa i he trobat això a la config:

1 'M'agrada'

en tot cas, ha quedat prou bé, l’article que em queixava que no quedava gaire bé ( eXOtemp-p2 procés inscripció oficial nova junta amb generalitat, departament de justícia ) sabent que això funciona així, ja no és tant de problema

marco com a resolt